Kod sieciowy gry. Informacje od developerów Valorant

Riot Games co jakiś czas udostępnia nam film, który pokazuje Valorant od środka. Widzieliśmy już biuro Riotu, jak pracują w czasie pandemii a teraz przyszedł czas na trochę spraw technicznych

Dyrektor techniczny VALORANT Dave Heironymus oraz kierownik ds. inżynierii technicznej David Straily doskonale wiedzą, jak to jest, kiedy kiepskiej jakości serwery przeszkadzają w uzyskaniu czystych trafień. Oto, co robimy, aby kod sieciowy i infrastruktura serwerowa VALORANT były na jak najwyższym poziomie, dzięki czemu każdy gracz będzie miał podczas starć pełną kontrolę.

Valorant stawia na esport, gdzie każdy ułamek sekundy może mieć wpływ na rozgrywkę. Riot pokazał dlaczego szybkie serwery są ważne i dlaczego postanowili stworzyć własną sieć, którą planują rozwijać. Pokazali także różnicę między serwerami z tickratem 64 i 128 i trzeba przyznać, że zapowiada się uczciwa rozgrywka. Zobaczcie cały materiał


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o